Gala bènefica

Obriu bé els vostres calendaris, perquè dissabte 30 de novembre  tindrà lloc la 1ª Gala Benèfica de l’Empordà en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu per la investigació del Sarcoma d’Ewing. El sopar, que se celebrarà a les 19:30h al Castell de Peralada, és considerada com el primer esdeveniment solidari afí a les malalties relacionades amb el càncer infantil a les comarques Gironines.

La voluntat de la família i els amics de l’Albert és perpetuar el seu record i el seu sentit de vida i lluita mitjançant diferents actes i esdeveniments anuals, que culminaran dins el calendari amb aquest gran sopar.

Gràcies als esforços i cooperacions d’empreses, entitats i particulars que confiïn en el projecte i es sumin al repte de poder dotar de contingut, mitjans i recursos a l’Associació que cooperarà juntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, es podrà seguir investigant aquesta malaltia, difondre’n la seva naturalesa i eixamplar el coneixement de la mateixa a la massa social.

Els objectius d’aquest sopar seran:

Comunicar

Prendre’n consciencia i divulgar la naturalesa de la malaltia, així com comunicar els efectes devastadors de la seva metàstasis en l’ésser humà, i el patiment que aquesta malaltia aporta, no només als pacients, sinó a tot al seu entorn.

Emocionar

Els familiars directes i l’entorn de la família de l’Albert Sidrach Díaz són el motor i l’exemple d’una vida que va acabar-se massa aviat, malauradament, com moltes altres que ploren en silenci l’enyor, la lluita, el desig i les mil preguntes sense resposta d’una loteria que té un mal final. Però, hem de seguir lluitant, per seguir creient, per seguir intentant aflorar qualsevol exemple de vida i de superació.

Col·laborar

Compromís, intenció i sobretot col·laboració són els fonaments de valor que permetran dimensionar aquest esdeveniment amb un objectiu clar: La recaptació solidaria.

Entretenir

Volem generar un esdeveniment que busca comunicar per emocionar i efectivament, col·laborar en l’objectiu més primari del propi esdeveniment, és a dir recaptar recursos… ara bé, aquest acte neix també per somriure de nou i apreciar més que mai el valor de la paraula vida.

Opcions de patrocini

5.000€ Patrocini

3.000€ Col·laboració

1.000€ Patrocini de taula