Associació Albert Sidrach

Fes-te soci avui!

Qui era l’Albert

L’Albert era un jove carregat d’il·lusions i projectes, molt amic dels seus amics i sempre disposat a ajudar a qui ho necessités.

Amb 17 anys va contraure un tipus de càncer infantil anomenat Sarcoma d’Ewing i, 13 mesos després del diagnòstic, aquest se’l va emportar. Tot i això, l’Albert era un lluitador i es va comportar sempre com a tal. Per això, avui li podem dir al Sarcoma d’Ewing que es va buscar un molt mal enemic. L’Albert ens va demanar que continuéssim amb la seva lluita si algun dia ell no podia. Nosaltres li prometem fer tot el que sigui possible.

Creiem que l’associació és una bona manera de seguir amb la seva lluita i mantenir viu el seu record. Considerem també que ajudarà a crear consciència entre la població, sense oblidar-nos de les famílies i de tot el que comporta per a elles aquest tipus de situacions.